Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 1. mai 2011

Til å bli glad av....


Jugendgardin...
Jeg er svak for håndarbeid, og da særlig de vakre broderiene fra Jugendtiden...
For noen dager siden fant jeg denne på nettauksjon og jeg vant budrunden :-)




Den nydeligste gardinkappe man kan tenke seg :-)

 
 
 
Nostalgia


5 kommentarer:

  1. Helt fantastisk vakker!!!!!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Vakker, vakker jugendgardin! Et perlekjøp!

    SvarSlett
  3. Vakker gardin.....nydelig fine farger
    En fin ny uke ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Vakker kappe, denne passer godt hos deg!
    Flott fuglebad og cafèmøbler under her. Ønsker meg et sånt bord og to stoler jeg også...

    SvarSlett
  5. Ja den var nydelig. Passer jo perfekt hos deg.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett