Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 9. mai 2011

Jeg har laget Cath Kidston veske :-)



Som så mange andre har jeg kjøpt boken til Cath Kidston der det fulgte med materiale til veske...
Omsider tok jeg mot til meg, og satte igang.

Jammen ble det ikke en liten veske av det :-)




 Riktig søt og sommerlig ble den !

Forleden kom også den nye Cath Kidston  katalogen i posten...




Selv om det er heftige tollsatser, så blir jeg fristet til å bestille....



 Nydelige metervarer...




Vesker..





Og disse tre emaljebollene skal jeg iallefall ha....
(tror jeg..)

Ønsker deg en fiiin kveld !

11 kommentarer:

  1. Lekker!!
    Er ikke noe glad i å sy, så det blir nok aldri noen veske på meg. Sukk....
    Du får bestille fra Cath sånn som jeg gjør; bestille for kr 200, og så kommer bare kr 100 i frakt i tillegg! Mye moro for 300 kroner. Ingen fortolling. Og så skal jeg til Cambridge i september, og der har hun butikk. Bare synd jeg reiser med kun håndbagasje....

    SvarSlett
  2. Så morsomt at du også har sydd denne veska :) Så fin den ble! Du får sikkert masse inspirasjon i katalogen til flere prosjekter...

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  3. Så stilig. Jeg fikk den boka som den vesken fulgte med. Har ikke fått sydd den enda. Er bare ute i sommeren :) Men det er vist meldt skyer og regn så da blir det vel å krype inn i hobbyhuset og sy litt :) også får hagen vannings... Ønsker deg fine dager. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  4. Nydelig fin veske du har laget!!
    Gøyt å ha laget sin egen Cath Kidston veske. Jeg sølte kaffe over hele CK nettet mitt - kjedelig:(

    Ha en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Så flott veske du har lagd..har sydd den samme men har ikke blogget den ennå....
    Katalogen må jeg vist bestille
    Ønsker deg en fin kveld videre
    Klem til deg

    SvarSlett
  6. Så flink du har vært. Fine vesken og de emaljebollene fikk jeg også lyst på. Nice.
    kos kveld videre
    Randi

    SvarSlett
  7. Flinkedamen!

    Jeg har også kjøpt boken, men har ikke kommet i gang med vesken. Er det så vanskelig som det ser ut til??

    Ha en finfin uke!

    Klem

    SvarSlett
  8. herlige veske du har laget...den perfekte sommerveske. jeg kjøpte en cath Kidston veske laget av voksduk sist jeg var i England.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  9. Kjempesøt veske du har laget deg :) Så sommerlig og fin med det herlige mønsteret :)
    Her skinner solen, håper den skinner på deg også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  10. Vilken härlig väska du har gjort, en riktig sommarväska det blev det :) hoppas du har lika fint sommarväder som jag, blå himmel 0ch +25 är det denna dag, ha det gott, kram

    SvarSlett
  11. Den veska var rett og slett kjempelekker. Snakk om blikkfang.

    Kan godt forstå at du fristes av herlighetene i bladet.

    Tusen takk for nydelig ord om kirkepyntingen. Til helgen skal jeg avgårde for å se hva som må fornyes av blomster og lys.

    Klem

    SvarSlett