Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 30. mai 2011

Kommer i Nostalgias uthus


Førstkommende søndag den 5. juni klokken 20.00, blir det lagt nye ting ut i min bruktblogg




Håndarbeid....



Porselen...

 
Kjøkkenutstyr.
Emaljert kanne, isform, dørslag, bokser, ..


Bestikkskuff..




Med mer...





Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Masse spennende her:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Disse tingene får nok ben å gå på ;) Den kakeboksen var nydelig. *♥*

    SvarSlett
  3. Her var det mye lekkert:DDDD klemz Grethe

    SvarSlett
  4. Åååå, så mye spesielt og sjeldent.

    SvarSlett
  5. Så mange fine ting! :) Får følge med utover nå ser jeg... ;)

    -Mari

    SvarSlett
  6. Så mye fint !!!
    Det blir leeeenge å vente; føler meg som et barn utenfor en stengt godteributikk :)

    Jeg blir så imponert over alt du kommer over...(Er stadig innom bloggen din, i tilfelle du legger ut noe nytt...)

    SvarSlett
  7. Her må jeg forsøke å følge med. Kannen i hvitt og blått hadde passet perfekt hos meg.

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei.Så mye fint.Stilig den bestikkskuffen.Den kan jo brukes til mye.Sikkert fint med blomster i den.Kjempe fint alt.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  9. Herlige ting. Skulle ønsker jeg bodde nærmere butikken din, men titter jevnlig innom den her :)
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett