Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

onsdag 4. mai 2011

Snart...


..ser det forhåpentligvis slik ut hos meg :-)




det er ikke riktig så frodig hos meg nå som det var på disse bildene fra et år tilbake, men om ikke lenge tar jeg sjansen på at de kalde nettene er overstått
og at det kan plantes i krukker og kar igjen.



Kjekt å ta frem igjen bildene fra ifjor...



Superpetunia skal definitivt kjøpes inn ja !


Og forhåpentligvis blir lavendelen like flott og frodig i år også...


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du gleder deg for dette var kjempeflott å se på :)

    SvarSlett
  2. Du har nesten de samme fargene på huset som vi hadde på vårt forrige. Vi hadde en lysere/ gråere grønnfarge der du har rødt, og rød dør og vindskier.
    Vakkert hus og vakre blomster du har! Det er en deilig tid nå fremover :)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder! Her har det blitt grønt den siste uken - sommeren kommer nok ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ikke lenge til nå, så flott du hadde det i fjor:) Her har det ikke vært frostnetter på lenge, men kan jo komme brått på. Jeg har plantet ut noe, og allerede drept noen blomster, men tror ikke det kom av kulden. Heller en velmenende mann som vannet noen nye lavendel med gjødsel i vannet;)

    SvarSlett
  5. Underbara vackra sommriga bilder! Snart är vi där igen!

    Kram Mimmi

    SvarSlett