Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 1. mai 2011

Uteliv...



Nok en strålende vær her i Bergen  !
Skal tro hva vi har gjort for å fortjene det ?

:-)



Hagemøbler er satt ut rundt omkring i hagen for noen uker siden, men jeg klarer ikke helt å tro på at det ikke kommer nattefrost og kalde dager før sommeren helt er på plass...,
Noen sommerblomster har da kommet på plass allikevel ...




Fuglebadet fylles nok en dag av både (regn)vann og småfugler :-)


Og lavendelen er på plass og sprer deilig duft :-)
Har du hatt en fiiin 1. mai ?


Nostalgia




8 kommentarer:

  1. Ja en vidunderlig helg...har jeg også hatt.
    Hagen har ikke fått mye stell denne helgen....
    Får ta det igjen til uken...
    Ønsker deg en fin ukestart og håper det ikke er lenge til vi treffes
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Herlige bilder....fuglebadet var nydelig. Ha en fin ny uke, klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Litt kaldere her i helga enn det har vært ei stund. Men ganske fint vær. Noen regndråper i dag. Så ei stund var det litt kaldt på mortorsykkelen. Godt å krype under teppe når en kom heim.
    Gleder meg til jeg kan kjøpe sommerblomster å sette ut. Tørr ikke det enda. Kommer nok litt frost ei natt eller to om ikke så lenge. Ønsker deg ei herlig maiuke :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Herlige bilder fra din sjarmerende uteplass.

    En fantastisk helg med masse sol, vi har nok vært ekstra snille som fortjener dette ;) Måtte det bare vare!

    Ønsker deg en riktig fin ny uke!

    SvarSlett
  5. Koselig innlegg fra utplassen din; stilig fuglebad !!
    Jeg har hatt en nydelig dag i hagen! Fått røsket opp og plantet litt; delte en stor peon, delte en annen staude :)
    Hadde min gamle mor på 91 hjemme fra "heimen", så hun fikk nyte blomstene :)
    Sol

    SvarSlett
  6. Hatt en veldig fin 1.mai! Like solfylt var det her! :) Deilig vær. Kjempe fine bilder :) Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  7. Ja, nå har det vert noen deilige dager. Koselig med planter hos deg. Har planta ut litt eg også og noen stauder har begynt blomstringa. Ha ei flott veke.

    SvarSlett
  8. Så flotte vårbilder! Ja, vi har vært heldige med været her på Østlandet også, det er så utrolig deilig med sol og varme :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett