Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

mandag 2. mai 2011

Orden i sysakene...



..eller..
Iallefall orden på skrivebordet :-)

Jeg var så heldig å vinne Giveaway hos Salige Lavendel

Kjempefine klistremerker til å ha utenpå for eksempel blikkbokser.




Gjenbruk.
Boksene ble kjempefine med klistremerkene på, 
og nå pryder de skrivebordet mitt med penner og annet i.




Ta en titt inn hos Salige Lavendel

I tillegg til å lage disse klistremerkene i ulike design, lager hun blant annet etiketter og de vakreste kort :-)

Jeg fikk også et ark med de nydeligste blomster, det blir nok et par bokser til etter hvert :-)




Ha en fiiiin kveld !


Nostalgia

5 kommentarer:

  1. De er bare sååååå fine de merkene der altså :) Gratulerer som vinner og så må jeg få tilføye at du har det myyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer organisert og ryddig på ditt syrom enn hva jeg har på mitt... derav ingen tvil forefinnes ;) hihi

    SvarSlett
  2. Så fiiine de var!
    Er mye fint og finne hos Salige Lavendel ja ♥
    Og jeg digger hammeren din, så søt;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye. Salige Lavendel er virkelig flink. Og hun har mye fint. Jeg er så heldig at jeg har fått lov til å selge noen av hennes produkter på nettbutikken min :)Bl.a. et flott prinseskilt!

    SvarSlett
  4. Det er ekstra gøy med orden når man kan putte tingene i pene bokser. Det er noe jeg virkelig liker, og styrer for tiden selv med noen slike prosjekter.

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Blekkboksene ble kjempefine :-)
    Må ta en titt innom salige lavendel :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)


    Klem

    SvarSlett