Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

lørdag 28. mai 2011

Sjarmerende :-)


Vet du hva dette er ?
 Du har kanskje en liten støvsuger hjemme som du henter frem når det er smuler på duken ?


 Det var smuler på duken for 100 år siden også, men da hentet man frem denne sjarmerende saken : 
Et kost og feiebrett !



Kost og feiebrett av det fornemme slaget er jo mye mer sjarmerende enn ministøvsugeren ...

:-)

Husk min giveaway, du finner link oppe til høyre.

Nostalgia

10 kommentarer:

  1. Kjempeskjønn. Ha ei flott helg. Klem.

    SvarSlett
  2. De var nok litt mere fornemme før i tiden:)
    ha en kos lørdagskveld..
    klemklem

    SvarSlett
  3. Ja gid a meg! Dette er snertne saker! Nesten så man ser frem til smuler med en slik :)

    SvarSlett
  4. Lekker!
    De kunne sine saker for hundre år siden.
    Ønsker deg en fin kveld videre. :)

    SvarSlett
  5. Charmiga de är de gamla bordsborstarna, och populära. De brukar sälja så snart jag lägger in dem i shopen. Ha en mysig lördags kväll!
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Dette var stilig....litt mer sjarm over noe slikt enn en ministøvsuger ja!
    Ha en fin lørdagskveld
    Klem!!

    SvarSlett
  7. på fine restauranter finner du de enda :)

    SvarSlett
  8. Lekkert! Hadde vært i flittig bruk her :-)
    Klem

    SvarSlett
  9. Det var en lekker sak:) Absolutt mye finere å ha den fremme enn disse små plastikkstøvsugerene.

    Ha en riktig så fin søndag!

    SvarSlett