Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

søndag 8. mai 2011

Fra søndagens loppemarked...



To loppemarkeder ble besøkt idag,..
Selv om jeg var på plass klokken 11 da det første åpnet, dro jeg derfra uten å ha kjøpt en eneste ting..

Ingenting nytt på bordene og nokså stive priser fristet ikke, og jeg dro derfor videre til  neste loppemarked som åpnet klokken 12...



Selv på dag to kunne de friste med noen godbiter :-)



 To karder..
Jeg har jo rokk, så da trenger jeg jo karde også :-)





Lekker skinnveske med litt størrelse !


Litt porselen og fajanse ...
Det ovale fatet er samme mønster som stettefatet jeg kjøpte igår, du ser det på innlegget under.



Og en søt liten kanelkrukke i jugendstil....
Alt i alt er jeg veldig fornøyd med denne helgens loppefangst :-)

Har du vært på loppis idag og hva synes du om prisene....?

Nostalgia



11 kommentarer:

  1. fin fangst!
    trasidg at noen tar så my efor loppene ah pulikum vender dem ryggen! selv møtte eg en fyr bak loppedisken som skule ha 100 kr for en asjett fra stavanger flint, KUN fodri det var stavanger flint... vet ikke om han fikk solgt asjetten...
    fin uke videre..

    SvarSlett
  2. For ein fangst du har fått..
    Ikkje vore på eit einaste denne våren, men du kor spennande det kan vere..

    Ha fin vårveke!

    SvarSlett
  3. Oj, her var det jammen litt av hvert. Den barnesengen du viste fram igår er jo helt utrolige! Ingen loppemarked i Larviksdistriketet idag, men da vi kjørte stivpyntet til konfirmasjon i Åsgårdstrand, så sto det stort loppemarked-skilt på et kryss like før Å.strand. Fæle greier. Kunne jo ikke stoppe.
    Takk for titten!

    SvarSlett
  4. Flotte ting du har funnet i dag også....syntes ikke alltid prisene tilsier at det er loppis....jeg blir også iritert da..
    Heldig er du som har vært på loppis
    Ha en fin uke start

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg solgte selv ting og tang på Søndagsmarkedet i Skostredet i dag, så fikk ikke vært på loppis, men ville ikke reist tilbake til Slettebakken, var der i går og makan til overprising!!! Skuffende greier. Tror de tapte mye salg pga sine stive priser. Men Skjold var visst bedre så ville nok gått dit i dag om jeg skulle valgt. :) Fine ting du fant deg *♥*

    SvarSlett
  6. Vesken og kanelkrukken likte jeg :) Jeg har ikke vært på loppemarked i dag - var på jobb og sløvet i hagen etterpå :)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  7. Synest du har gjort fine funn Nostalgia!
    Likte jo selvfølgelig godt det blå fatet her da....eller begge to igrunn :o)

    Ønsker deg en fin ny uke

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så utrolig mye fint du har funnet deg på loppis i helga!!! Loppis er gøy :D

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Så mange flotte kupp!
    Ønsker deg en flott ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  10. Heisan

    Kjempekjekt å treffe deg i dag... og jammen fikk du med deg litt i dag også..Og jeg sier meg helt enig om hyggelige mennesker på loppisen på Skjold..
    Prisene på Slettebakken var helt hinsides på en del ting..
    Synd at loppis skal være dyrere enn bruktbutikkene...

    Nyt søndagskvelden

    Klemmer 0)
    Kerstin

    SvarSlett