Om meg

Bildet mitt
Litt om min verden som uhelbredelig nostalgiker og mer enn gjennomsnittlig interessert i interiør og antikviteter. Jeg bor i et hus i Jugendstil fra 1915 med stor hage som vi har brukt de siste årene på å rehabilitere og pusse opp. Jeg er på evig loppisjakt, har stor sans for gjenbruk og liker å se muligheter for det som andre ikke ser håp for ;-). Jeg liker det romantiske, nostalgiske og det landlige og huset mitt er inspirert av det. I bloggen min får du se mine brukt og loppiskjøp, mitt gamle hus og hage m.m

Etiketter

Antikke dukker (4) Antikviteter (186) Art Noveau (3) auksjon (25) Bad (8) blått og hvitt (8) bruktfunn (64) gamle bilder (17) gjenbruk (45) høner (37) hønsehus (17) håndarbeid (27) interiør (24) Jugend (36) Jugendhuset (24) jul (41) kjøkken (23) lamper (13) Loppemarked (130) nostalgi (32) Oljetrykk (4) Påske (26) Reise (9) rødt og hvitt (3) soverom (5) spisestue (3) uthus (21)

tirsdag 17. mai 2011

Nytt i Nostalgias uthus !


På tampen av 17.mai kommer det et uthusinnlegg fra meg....
Det er på tide med litt "påfyll" i min bruktblogg Nostalgias uthus.

Det er en stund siden sist,
og det er på tide med litt "nytt" :-)



Denne gang er det litt nostalgisk kjøkkenutstyr....



Gamle skolester....


Fra størrelse 23 til 41...



Litt maritimt...



Denne flotte kaffikjelen er fra Kockum og er som ny !


"Asiatic pheasants"
Hele 14 nydelige suppeskåler  i sort og hvitt fra Wedgewood, i nydelig stand....



 Fiolinkasse med flotte detaljer..., men ingen fiolin :-)



Stor og flott jugendlysestake...


Flott porselensfigur, mor og barn....



Kommer i Nostalgias uthus, torsdag klokken 21.00 

Du finner meg også på Facebook. 
Du finner link oppe til høyre .-)



Nostalgia

7 kommentarer:

  1. Vel overstått....
    Gleder meg til torsdag
    Ha en fin kveld og morgendag
    Klem

    SvarSlett
  2. Du altså.....har jo ikke fått plassert mine siste kjøp før du kommer med nye fristelser!!
    Likte jo selvfølgelig veldig godt fatene....
    Har faktisk tenkt å selge unna litt her nå....slik at jeg kan få plass til noe nytt (brukt)
    Håper du har hatt en deilg og avslappende dag. Det har vi men nå er det stappmett.no

    ha en fin onsdag....og mulig vi hørs på torsdag :o

    SvarSlett
  3. Så mye fint, håper du har hatt en fin dag, det har jeg....klem og god uke videre.

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Så masse fine ting! Hvor finner du alt dette...?
    Så champagnekjøleren du snakket om. Den var jo helt utrolig flott! Perfekt med hortensiaen i :)
    Håper dere har hatt en flott 17. mai feiring!
    Vi sees!
    Henriette på Anemone

    SvarSlett
  5. Vilken härlig samling gamla ting du presenterar.
    Hoppas ni hade en fin 17 maj trots regn och snålblåst.
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Her var det masse flott:)
    klemklem

    SvarSlett
  7. Såå fin rød vekt og rød kjele?
    Hmmm..., hadde passet perfekt på mitt kjøkken, liker å pynte med røde og blå detaljer hos meg...

    SvarSlett